Основана во 1933 година од Андре Бение во Лавал, низ три генерации Групацијата Лакталис остана верна на својата првична заложба за преработка на млеко.
НАЈДОБРОТО ОД МЛЕКОТО Е НАШ ПОДАРОК НА СВЕТОТ
Денес Групацијата Лакталис е глобален лидер во млечната индустрија. Присутна е во сите сегменти на пазарарот на млечната индустрија. Групацијата е производител на сирење број еден во светот и е европски лидер во рамките на потрошувачката на млеко и на пазарите на путер и млечни намази.
Групацијата Лакталис е главен играч и во категориите на разладени млечни производи и млечни состојки, како што е индустријата за услуги за храна. Сѐ позначајно место добива и во рамки на пазарите за клиничка и детска исхрана.
Благодарение на глобалното присуство, Групацијата Лакталис отсекогаш можела да ги предвиди новите трендови на пазарот и да се приспособи на режимите на производство и потрошувачка, притоа почитувајќи ги локалните и културните специфичности на секоја земја.
УНИКАТЕН РАСТЕЧКИ МОДЕЛ
Деловниот модел на Лакталис е дел од долгорочната развојна стратегија која се состои од континуирани операции за надворешен раст на бизнисот и развој на своето портфолио, кое веќе вклучува повеќе од сто бренда. Целта на Групацијата е да презема млечни компании кои се заложуваат за исти вредности и да го помогне нивниот раст преку индустриски инвестиции, маркетиншки и човечки ресурси. Стратегијата за развој на брендот на Групацијата се темели на проширување на присуството на три клучни бренда: Président, Galbani и Parmalat на глобално ниво, додека истовремено продолжува да инвестира во локални брендови.
Групацијата Лакталис го темели својот успех на стратегија ориентирана кон локални производи која ги почитува луѓето и животната средина, притоа одржувајќи високи санитарни и органолептички стандарди за сите свои производи.
БРЕНД-СТРАТЕГИЈА ШТО ГИ ПОЧИТУВА ЛОКАЛНИТЕ КУЛТУРИ
Главниот играч на глобалната млечна индустрија, Групацијата Лакталис, придонесува за развој на локалните економии во регионите во коишто е присутна, пред сè во Франција, но исто така и во Италија. Во наведените земји, Групацијата Лакталис активно се занимава со промовирање сирења со заштитено име, како и со промовирање на регионалните специјалитети. Надвор од Франција, преку оваа заложба за промовирање на локалните производи, е искажана почитта на Групацијата кон локалните култури на храна и локалните начини на потрошувачка. На тој начин Групацијата Лакталис си обезбедува единствена позиција за подобра промоција на што е можно повеќе традиционални сирења и млечни производи, како што е тварог (twaróg), вид младо сирење од земјите од источна Европа. Групацијата Лакталис ја оправдува својата улога на лидер на пазарот на млечни производи со поддржување на водечките национални брендови, како и нејзините локални и регионални предности од Франција.